pl  |  en

Dane osobowe

Zakładając konto w naszym systemie prosimy Cię o podanie danych osobowych. Ograniczamy zbieranie tych danych do minimum potrzebnego do świadczenia usług i celów księgowych. Możesz mieć pewność, że nigdy nie sprzedamy i w żaden inny sposób nie udostępnimy Twoich danych osobom trzecim. Zobowiązujemy się również do ich ochrony przed niepowołanym dostępem. Powinieneś także wiedzieć, że w każdej chwili masz wgląd w swoje dane poprzez panel administracyjny – możesz je uzupełnić, poprawić lub zażądać od nas zaprzestania ich przechowywania (z wyjątkiem danych zawartych na dokumentach księgowych, które mamy obowiązek przechowywać przez 5 lat).

Mailingi

Nie zamierzamy wysyłać w imieniu innych firm żadnych mailingów, jednak zastrzegamy sobie możliwość wysyłania w swoim imieniu niezapowiedzianych wiadomości o treści niekomercyjnej potrzebne do świadczenia usług np. informacji o planowanych aktualizacjach, przerwach w dostępie do kont oraz komercyjnej (jeżeli wyraziłeś na to zgodę) np. informacji o promocjach czy nowych usługach. Postaramy się jednak nie nadużywać Twojej cierpliwości i nie wysyłać maili częściej niż 2 razy w miesiącu.

Cookie

Cookie jakie ustawiamy to cookie sesyjne – usuwane z przeglądarki w momencie jej zamknięcia. Gdy zalogujesz się do panelu administracyjnego w sesji po stronie serwera znajdą się:

  • id sesji
  • czas utworzenia sesji
  • czas ostatniego żądania
  • Twój login
  • ostatnio odwiedzane linki w panelu, aby wyświetlić Ci okruszki (breadcrumbs)
  • IP z którego sesja została utworzona jako zabezpieczenie przed kradzieżą sesji

Pliki sesji są automatycznie niszczone po wylogowaniu się w panelu lub po 3 godzinach Twojej nieaktywności.