Hosting w chmurze dla e-commerce

Co dzieli najlepszy dzień w historii Twojego sklepu od najgorszego dnia? W Internecie – zaledwie kilka minut!


Przykład: o Twojej marce mówią w telewizji. Pół Polski próbuje odwiedzić stronę internetową, poznać produkty.

Skutek: Błąd 503. Serwer przeciążony! Dzwonisz do hostera, prosisz o pomoc. Nie jest w stanie szybko zwiększyć mocy Twojego serwera. Tracisz szansę na sprzedaż.

Diagnoza: nie ten hosting.

Remedium: MegiTeam!

  • Skalowalne serwery w chmurze – ruszyłeś z wyprzedażą i obserwujesz wzmożony ruch? W ciągu kilku minut większysz moc nawet do 64 GB RAM i 16 CPU
  • Elastyczne godzinowe rozliczanie – nie musisz zobowiązywać się stałym, wysokim abonamentem. Płacisz więcej jedynie za czas, kiedy zwiększone zasoby były Ci potrzebne
  • Gwarantowane zasoby – inne strony znajdujące się na tym samym serwerze nie mają wpływu na działanie Twojego sklepu
  • Codzienne kopie zapasowe – dla zwiększonego bezpieczeństwa utrzymywane są w innej serwerowni
  • Tani certyfikat SSL – kupimy go dla Ciebie. W odpowiednim momencie przypomnimy, że kończy się jego ważność
  • Umowa powierzenia przetwarzania danych – podpiszemy ją z Tobą i zadbamy by Twój sklep działał zgodnie z prawem
  • Wart 200 zł audyt wydajności – gratis dostajesz dwie godziny pracy profesjonalnych administratorów, którzy sprawią, że Twój serwis obsłuży zwiększony ruch
  • 30% zniżki na Audyt GIODO – nasi partnerzy sprawdzą, co musisz zmienić by zgłosić bazę danych osobowych zgodnie z prawem
  • Pakiet usług prawnych LEXIA w cenach niższych o 40% niż rynkowe – np. regulamin sklepu (aktualizacje przez 1 rok w cenie) + audyt zgodności z nową ustawą konsumencką + wzory formularzy (reklamacja i odstąpienie od umowy) za jedyne 160 zł brutto. Sprawdź większe pakiety -> Abonamenty LEXIA dla klientów MegiTeam.

Proces zakładania serwisu jest bardzo prosty.
Wypróbuj możliwości naszej chmury już teraz!

Nasze referencje

ekonomiczny hosting dopasowany do modelu biznesowego.

MishMash Clothing to sklep z odzieżą vinatge, którego marketing opiera się o trzy kampanie w każdym tygodniu – w dni, w które realizowane są dostawy do sklepu. We wtorkowy, czwartkowy i niedzielny wieczór sklep przeżywa prawdziwe oblężenie. Pojawiają się w nim nowe towary. Rusza promocja w social media i mailingach, która ściąga na stronę setki osób zainteresowanych kupnem. Nie ma powodu by MishMash Clothing przez 7 dni w tygodniu płacił za przygotowanie do tak dużego ruchu. Zasoby sklepu zwiększamy tylko tuż przed startem kampanii dotyczącej nowej dostawy i zmniejszamy tuż po zakończeniu.

konfiguracja serwera pod specyficzne potrzeby technologiczne.

Fun In Design to sklep internetowy umożliwiający zaprojektowanie własnych butów. Po wejściu na stronę dostępny jest kreator, w którym klient może wybrać model i rozmiar butów, a następnie dopasować je do swoich marzeń. Zmienialny jest kolor, rodzaj użytych materiałów i przeszyć. Cel jest prosty – klient może zaprojektować i zobaczyć buty, które zamawia. To przekonuje go, że warto i zachęca do twórczej zabawy w sklepie. Wykonanie tego celu okazało się trudne ze względu na technologię. Kreator został wykonany w mało popularnym języku Go, którego w Polsce praktycznie się nie hostuje. Wykonaliśmy więc konfigurację dedykowaną zastosowanej przez Fun In Design technologii. Zainstalowaliśmy wszelkie dodatki, mogące uprościć prace związane z potrzebami technologicznymi kreatora.

chmura dla biznesu, o którym się mówi.

Chrum to sklep koszulkowy, który prognozuje okresowe skoki ilości wejść na stronę w trakcie akcji promocyjnych. Możliwość okresowego skalowania zasobów jest idealnym rozwiązaniem dla takiego biznesu. Dlatego zasugerowaliśmy przeniesienie aplikacji sklepowej ze zwykłego serwera do chmury. Dodatkowo planujemy wykonanie audytu wydajnościowego. Testy wykonane przez profesjonalnych adminów wykażą, co nie działa poprawnie, a można zrobić lepiej. Dowiemy się dzięki temu w jaki sposób zoptymalizować aplikację by mogła obsługiwać duży ruch przy mniejszej ilości wykorzystanych zasobów, a co za tym idzie za mniejszą cenę.

Ile kosztuje najlepszy hosting dla Twojego sklepu?