pl  |  en

Rozpraszacze WWW – Wygraj podręcznik LifeHacker

Life hacking to genialne pomysły dotyczące tego, jak efektywniej wykorzystać czas pracy. Dzięki nim możesz wykonać więcej (i lepiej) w tym samym czasie.

Książka „LifeHacker – Jak żyć i pracować z głową” (Wydawnictwo Helion) przedstawia 59 sztuczek dla osób pracujących z komputerem. Zaprezentowane techniki pomagają oszczędzać czas i energię. Pozycja 40 („ZABLOKUJ STRONY WWW, KTÓRE ZABIERAJĄ TWÓJ CENNY CZAS”) zainspirowała nas do stworzenia szybkiego konkursu…

Opowiedz jakie strony odwiedzasz, kiedy nie chce Ci się pracować? Gdzie najchętniej marnujesz swój czas? Blog o kotkach? Fanpage mrówkojadów w swetrach? Strona główna GIODO?

Ulubione serwisy, które śmiało można zakwalifikować jako „rozpraszacze” i „pochłaniacze czasu” zgłaszaj w komentarzu pod wpisem. Jeden losowo wybrany uczestnik konkursu otrzyma wspomnianą książkę Wydawnictwa Helion.

Na zgłoszenia czekamy do końca tygodnia. Wyniki ogłosimy w piątek 2 sierpnia o godzinie 18.00

P.S. Zwycięzców wyłonimy metodą karteczek wyciąganych z kapelusza przez Edytę z Biura Obsługi Klienta. Nad prawidłowością losowania czuwać będzie powołana w tym celu MegiTeamowa komisja kontroli gier i zakładów;)

O książce „LIFEHACKER – JAK ŻYĆ I PRACOWAĆ Z GŁOWĄ”

Doba może mieć więcej niż 24 godziny!

Co za czasy! Zewsząd słychać, że komputery wspomagają nas we wszelkich dziedzinach życia, na każdym kroku czekają nas ułatwienia, a my mimo wszystko pracujemy coraz więcej. Oczywiście nie należy mylić ilości z wydajnością! Jak sobie z tym poradzić? Jak zapanować nad natłokiem zadań i obowiązków? I – co najważniejsze – jak wykonać więcej zadań w tym samym czasie? Myślisz, że to niemożliwe???

Z tą książką jest to w zasięgu Twoich rąk! Znajdziesz w niej dziesiątki genialnych sposobów, które pozwolą Ci efektywniej wykorzystać czas spędzony przed komputerem. Ile czasu codziennie tracisz na wyszukiwanie danych, plików oraz kontaktów? Prawda, że dużo? Nie musi tak być! Poznaj najlepsze skróty klawiszowe, dobre rady w kwestii korzystania z poczty elektronicznej oraz metody na zabezpieczenie swoich danych. Sięgnij po tę książkę, a odkryjesz, że dzień może być dłuższy!

Dzięki tej książce zoptymalizujesz swoje działania i dowiesz się, jak:

  • usprawnić korzystanie z poczty elektronicznej
  • zbierać nowe pomysły
  • uporządkować folder z dokumentami
  • błyskawicznie wyszukiwać informacje
  • zablokować na zawsze strony zabierające cenny czas

Sięgnij po sprawdzone triki i sztuczki z komputerem, które ułatwią Ci życie!